Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gurbet hikayeleri Etiketi


gurbet hikayeleri gurbet_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bakıcı kızı
Ben büyük bir şirkette müdür olarak çalışıyorum. Her şey karımın çalışmak istemesiyle başladı. Çalıştığım şirkette muhasebe bölümüne eleman aranıyordu
4822
seks hikayeleri
esrayı 3 kişi siktik
Mahallemizde yaşayan 30 yaşlarında elif adında bir hatun vardı, çok bakımlı ve süslü bir karıydı. Mahalledeki herkez hatuna hastaydı. Aynı apartmanda
3975
seks hikayeleri
Fotograflar Ve Ozge
Fotoğraflar Ve Özge Özge ile evlendikten yaklaşık üç ay sonra işte çalışırken bana bir zarf geldi. Açıp baktığımda şaşkınlıkla özgenin çırılçıplak re
5619
seks hikayeleri
Dortlu Seks
Dörtlü Seks Ben bir devlet dairesinde üst düzey görevlerden birinde çalisan 29 yasinda bir erkegim. Karim Lale ile 26 yasindayken evlendim ve çok mut
4122
seks hikayeleri
okulda sex hikayesi
merhaba arkdaşlar çoğu seks hikayesi uydurmadır ama ben gerçek yazıyorum adımı vermicem okulda bi kız var herkes onu sikmek istiyor çok seksi bi kız a
4294
seks hikayeleri
ULAŞIM ARACINDA BAŞLADI EVDE BİTTİ
MRB BN 17 YASIMDAYIM İSTANBULDA OTURUYORUM.BİR GÜN ARKADAŞIMLA OTOBUSTE GİDİYORUZ HALİYLE KALABALIK ÖNÜMDE TÜRBANLI OLGUN BİR KADIN VAR KADININ ARKASI
16561
seks hikayeleri
Kızını Ağlatarak Siktim
Kızını Ağlatarak Siktim yurt dışında kaldığım dönemde komşuya misafirlige gidrdim.çok tatlıda kızlara vardı beni daima uzaktan izlerdi.Benim ona ba
4168
seks hikayeleri
Arkadasimin SevgilisiKuzeni
Arkadaşımın Sevgilisi-Kuzeni Mrblr. Daha önce bi hikayemi daa annatmıştım oda gerçekti buda gerçek onun için sık sık yazamıorm ztn.... Nese bnm samim
1650
seks hikayeleri
Ilk Erkegim Part III
İlk Erkeğim Part III Bu adam bende bağımlılık yapmıştı hatun beceriyordum ama illa onunlada yatacaktım yine akşam kapı çaldı gelen benim tokmakcım bi
2227
seks hikayeleri
Güzel Bir Duygu
Hayatım boyunca hiç lezbiyen bir ilişkiye girmeyi düşünmedim. Beni sonsuza kadar unutmayacağım bir arkadaşım değiştirdi. Kendimi biseksüel olarak da g
1473
seks hikayeleri
hem teyzemi siktim sonrada kızını aldım
Merhaba Öncelikle Sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum fakat çok etkilendim.Sizlere Hazırladığınız bu site için Şimdiden teşekkür edrim.Bundan Yaklaşık
21823
seks hikayeleri
Koca Götlü Bacım
|selam ben istanbulda yaşayan 25 yaşında 1,70 boyunda bir adamam.sizlere daha 10 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.kızkardeşim kalç
6911
seks hikayeleri
Icimdeki Ses
İçimdeki ses....... slm ben fatma 23 yaşındayım eşim eyüp 24 yaşında biz 4 senelik evli çiftiz. Uşakda oturuyoruz. Biz azlında kendi halinde biz çift
1890
seks hikayeleri
Sonundaa
|öncelikle tüm okuuculara slmlar direk hikayeme geçiyorum çünkü çok heyecanlı idi umarım sizde heyecanlanırsınız bir gün evde tek başıma oturur iken
1937
seks hikayeleri
Kaynanamın Asıl İstediği..
Kaynanamın Asıl İstediği.. Ben 31 Yaşında kendi iş yeri olan ticaretle uğraşan biriyim.Eşimle tanıştıktan sonra çeşitli bahanelerle kaynanam sayesi
18985
seks hikayeleri
Evli Ciftle2
Evli çiftle...2 sonra,çıkarttığımız gürültüden dolayı içeri girmeyi önerdim kabul ettiler,üçümüzde gayet neşeli,herkes serbest davranır bir hale gelm
1440
seks hikayeleri
TEYZEM VE KIZI
 Slm ben adanadan tarık. Hemen hikayeye geçmek istiyorum.Birgün anlemle teyzemlere gitmiştik teyzemin kızı esra yıda herzaman arzulamışımdır teyz
3589
seks hikayeleri
kocama kızdıgım için
Selam arkadaşlar ben Nurten. 30 yaşında, 1.65 boyunda, biraz kilolu (70 kg), beyaz tenli, 10 yıllık evli ve çocuğu olan bir kadınım. Kocam Halim ise 3
2250
seks hikayeleri
annemi mutlu ettim
Ben 23 yasinda, uzun boylu, esmer, Ankaralı bir gencim. Anlatacağım olay gerçekten yaşanmış bir olaydır. Annem Füsun, 49 yaşında, 1.70 boylarında 60 k
11168
seks hikayeleri
avusturyalı kıza amdan soktum
avusturya amımı siktirdimUnutulmaz hafta sonu: bu yaşadığım olay geçen yıl başımdan geçti ve tüm yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Okuldan arkadaşlarım
3799
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :