Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşşekle sex Etiketi


eşşekle sex essekle_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
HARİKA KİTAP
Günlerden pazar günüydü.Hanım ve çocuklar Ankaraya gittiklerinden evde yanlızdım.Ha bu ara biraz kendimden bahsedeyim 170 boyunda 68 kg ağırlığında se
1906
seks hikayeleri
Asistana Kolelik
Asistana Kölelik Üniversitede sinem bizim asistanimizdi.Mükemmel bir fizigi vardi ve beni deli ediyordu.Giydigi dar ve mini etek bacaklarini ve g
1929
seks hikayeleri
Bursalı Muhteşem Güzel
Bursalı muhteşem ile nette tanışmıştık aradan 3-4 ay geçtikten sonra bana aşık olduğunu amam buna inanamadığını söylüyordu ve sonunda ne olur buluşalı
1815
seks hikayeleri
hademeyi siktim
merhaba, ben Şırnaktan Ertuğrul. 33 yaşındayım. Bir vazelin firmasında genel müdürlük yapmaktayım. Bu anlatacağım hikaye tamamen gerçektir ve akıl alm
2607
seks hikayeleri
Ah Anne Ah
Ben 17 yaşında kendime göre yakışıklı, 1.80 boyunda iri vücutlu bir delikanlıyım. Bundan yaklaşık 3 ay önce babam iş için şehir dışına çıkmıştı. Bende
17017
seks hikayeleri
Bakire Sevda
Ben Konyalı. Yaş 25. Sevdayı ilk sikişim. Sevdayla aşağı yukarı bir senedir çıkıyordum fakat bakire olduğu için amını siktirtmiyordu. Beni boşaltmak i
2416
seks hikayeleri
Ahırda Ilk Defa Top.1
|Ozamanlar orta okula gidiyordum kasabada yaşıyorduk tabi yarı köysayılır akşam dışarıçıkmıştım sokakta dayımın benden üç yaş büyük oğlu ismil ile mem
8715
seks hikayeleri
Tecrübe Konusuyor
Slm ben sıze basımdan gecen olaylardan sadece bırını anlatacagım benım yasım 22 esmer 170 boyunda yakısıklı bır gencım bundan ıkı sene once basımdan g
1557
seks hikayeleri
Arkadaşımın Azgın Annesi
Slm arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan geçen bi hikayemi anlatacağım. benim orhan adında bi arkadaşım var ve küçüklükten beri tanışırız her zaman be
15768
seks hikayeleri
sekreter olarak aldıgım kadın seks delisi çıktı
Merhabalar size başımdan geçen gerçek bir olayı itiraf etmek yazmak istiyorum.Çaliskan, becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken
13690
seks hikayeleri
Cadı Kübranın İntikamı
Cadı Kübranın İntikamı Selam millet ben geldim ben yine cadı kübra artık beni tanıyosunuz hikayemin geri kalalını anlatcam ama tabi bi konuyu konuş
2282
seks hikayeleri
Sekreterim Dilek
Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda g
2622
seks hikayeleri
Ben Ve...
herkese slm ben genç bir gizli gayım azdığımda yapmadığım şey yoktur mesela sokaktaysam bizim yakındaki bir hamama giderim orda müşterilere beyaz peşt
1497
seks hikayeleri
pınar ablamı mahvettim
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
1552
seks hikayeleri
Ayagina Kurban Olurum 2 Banyo
Ayağına Kurban Olurum 2 ( Banyo ) Evettt nerde kalmıştık???Bu soruya cevap için önce 1. hikayeyi okuyun..Bu devamıdır.. Nihat`ın güzel kardeşini alıp
1883
seks hikayeleri
taze am kokusu
Slm ben sakarya dan ismimi vermek istemiyorum mazur görüz...hemen hikayeme geçecegim...bizim binanın altında bir eczane var bundan 4 sene önce buraya
19063
seks hikayeleri
Dicle Müthişti.
|Ben 8 e gidiyomben R. bizim mahallede oturan,aile dostumuzun kızı dicle ile çok iyi anlaşıyordum.Lise 2 ye gidiyordu. birgün onun ailesi ile benim a
1378
seks hikayeleri
Ne Biçim Parçaydı O
Ben 18 yaşındayım ismim mehmet bundan iki sene önce amcamın kızı elif le carşıya gezmeye cıktık abisi gibi beni sewerdi mehmet abi sizin ewe gidelim d
2032
seks hikayeleri
Farkli Fantazileri Severim
Farklı Fantazileri Severim.. Selamlar ben Ercan 20 yaşında evli ciftler veya evli dul bayanlardan hoşlanan biriyim ve Bu yaz muglada olacagım ilgilen
2011
seks hikayeleri
Ten Rengi Çorap
Ben 23 yaşındayım ve Külotlu çorap dendiği zaman kendimden geçiyorum yaklaşık 1 yıl önce başımdan çok ilginç bir olay geçti bizim kapıcının oğlu Ali y
2613
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :