Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erkeğin kadını sikme resimleri Etiketi


erkeğin kadını sikme resimleri erkegin_kadini_sikme_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ARMATÖRÜN KIZI
öncelikle hikayeme başlamadan bunların hepsinin gercek oldugunu sizlere söylemek isterim bu birebir yasanmış bir hikaye.   yazın başlarıydı bir k
1225
seks hikayeleri
Münevver Teyze
|Selam ben Burak hikayem ben 16 yaşındayken gerçekleşti. O zamanlar lise ikiye gidiyordum. Apartmanda 60 yaşlarında Münevver teyze diye biri vardı ve
5146
seks hikayeleri
Evli Çift
Slm.adım engin. yazıcam hikaye gercektir fakat isimler takma isimdir.ben birgun ..... gazetesine 26 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan
7155
seks hikayeleri
Sekreterim Yasemin
Merhaba, buradaki hikayeleri takip edip zevk alıyorum. İstedim ki ben de bir anımı paylaşayım. Bir reklam ajansım var. Sekreter olarak iş müracaatı
3753
seks hikayeleri
O Türbanlıydı
Geçenlerde dolmuşta gidiyordum. en arkada bir kişilik bir yer vardı ve bir tanede bayan bayanın yanına oturdum. ve şöyle bir süzdüm kalçalarımız birbi
4556
seks hikayeleri
Hayatimin Sexsi
Hayatımın sexsi?? biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimleri
1641
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım
merhaba ben Murat, Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta onun yanına giderdim. Pelin
0
seks hikayeleri
Oldu Bi Kere
Mrb ben murat antalyalıyım 19 yaşındayım evimiz bir beldede ve büyük bir ev ben kız kardeşim annem ve babamla yaşıyorum kardeşim 18 yaşında ben bir gü
5686
seks hikayeleri
yuh be
benm adım ail ahmet niyazi. bir gun yolda gidiyordum kız toplulugu bana dogru geliyordu tabi bende erkek oldugum için iç çektim kızlara bakarak kızlar
3174
seks hikayeleri
Ablamla
Ablamla......! selam arkadaşlar ve büyükler...size dün basımdan geçen olayı anlatayım saat 3 sıraları evde herkes var sadece annemle diğer ablam yok.
0
seks hikayeleri
Delicesine
Delicesine.. selam ben başımdan geçen ve beni çok etkileyen bi layı anlatağım... önceleri çok utangaç biri idim bi kızın karşısında donupkalırdım
1212
seks hikayeleri
arabada gösterdim
canım sıkıldı ve arabamla gezmeye cıktım boş boş gezip turluyordum sokaklarda sokagın birinde cektim sağa ve markete sigara,kola,gazete almaya gittim
20786
seks hikayeleri
Tebessüm 1
Sürekli tıkıldığım internette cafede yine Chat yapıyor bondage ile ilgili sitelere bakıyordum... Chatte ki rumuzum her zamanki gibi bondage idi. Birde
1019
seks hikayeleri
En sevdiğim komşum
Merhaba arkadaşlar. Benim adım arda. Sizlere bir buçuk yıl önce başımdan geçen komşum ile sexs hikayemi anlatıcağım. Kendimden bahsedeyim 17 yaşında s
7307
seks hikayeleri
birden çart diye soktum
Ikiyıldan beri çıkıyorduk sondefa buluştuğumuzda yapalımmı diyesöyledim o da kabul etti ilk başta dudaktan daldım sonra amınıyaladım o da benim
1427
seks hikayeleri
MELİSLE AM GÖT
Selam ben istanbulda yaşayan bir gencim melis adında bir kız arkadaşım war kız çok seksi onu görünce hemen tuvalette 31 çekyom neyse.ona seni seviyoru
1698
seks hikayeleri
Meğer Sex Delisiymiş:)))
|slm ben mah. yeni taşınmıştım sonra arkadaş fln edindim baktım bir kız orda bana bakıo sonra yanımda hazal die bi kız var o bana dediki o kız sana aş
1239
seks hikayeleri
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
Aşk Yuvasımerhaba arkadaşlar sizle paylaşmak istediğim olay 3 ay öncegerçekleşmişti. Çalıştığım işyerinde aysu diye bir kız vardı çok çekici biriydiön
6018
seks hikayeleri
ilk orgazm oluşum
lm ben izmirden tanju 24 yaşında mesleği olan sexe çok düşkün evli bir erkeğim .yan evimize yeni karı koca taşınmışlardı eşi filiz 25 yaşında balık
5170
seks hikayeleri
Sınav Teşekkürü
Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasınd
3446
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :