Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ah şu töreler Etiketi


ah şu töreler ah_su_toreler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Daracık Göt
Ben 17 yaşında 1,80 boyunda bir gencim hemen hikayeye girmek isterim yengeme olan ilgim bir sene kadardır bir gun abim istanbula giti iş icabı yengem
10339
seks hikayeleri
sikicimi buldum
Ben Ankara’da bir magazada ise baslamıstım ve daha işe yeni baslamanın verdiği heyecanla pek o kadar seks konusunu düşünmüyordum . Taki birgon bayan e
3161
seks hikayeleri
komşunun kızına kaydım
Bundan 1 ay önceydi. Komşumun kızını yolda gördüm o anda aklımı başımdan aldı ve benim ufaklık anıt gibi dikildi. Konuştuk hal hatır sordum ama benimk
1965
seks hikayeleri
Arkadasımın Ablası
Slm ben ankaradan adem size beni milli eden hikayeyi anlatmak istiyorum benim cok yakın bir arkadasım okan var onun da oyle sexi bir ablası varkı dill
3182
seks hikayeleri
Cilgin Hoca
Çılgın hoca Ben bir ögrenciyim. Herkezin oldugu gibi benimde ögretmenlerim var. Ama bir ögretmenim var dı ki. Işte onu anlatıcam. Olayların baş
3962
seks hikayeleri
annem oruspuymuş
aşırı güzel bir kadındır kocamn memeleri ve koca bir götü verdır. büyük olmalarına rağmen gayet seksi bir kadındır. annem yeni bir işe başlamıştı bir
10220
seks hikayeleri
amma çekici hatundu
Ben bir gün aile dostumuz şefika abla ve eşine kalmaya gitmiştim. o gün de şefika ablanın eşi nöbetçi imiş. şefika abladaki o güzel göt varya beni bit
2530
seks hikayeleri
Beni Siken Kişilerden İlki
Netten konuştuk uzun bir süre onunla... Neredeyse 3 ay. Arada sırada telefonda da muhabbet ediyorduk. Ama ben herkese güvenemediğim için nedense bir t
25077
seks hikayeleri
Dayanamayacagini Biliyordum
Dayanamayacağını Biliyordum Aslinda eve geldigimizden beri aklimin bir kosesinde Metin veya Ali`yle sevismek vardi. Fakat harekete gecmekte zorla
2539
seks hikayeleri
İyi ki eline vermişimm
herkese mrhba bursa merkezde oturuyorm her gun ıse b17a otobuusyle gıder gelırm evmzın hemn ynında kız meslek lısesı var bındıgm otobuste ogrencıler d
9719
seks hikayeleri
Ben Siktim Kocası Seyretti
Ben Siktim Kocası Seyretti slm arkadaşalar atın yalanı sikeyim inananı ya şu son siteye girenler beni çok sevdiğim sikişten bile iğrendirdiniz lütf
4363
seks hikayeleri
Jigolonun Anıları 2
Merhaba ben Can , hayatımı kendimden yaşlı insanları mutlu ederek kazanıyorum.Yani bir jigoloyum.İşe üniversite yıllarında başladım o zamanlar tanıştı
1820
seks hikayeleri
Kuzenim
Slm ben hakan bursada yaşayan 17 yaşında bir delikanlıyım.anlatıcağım hikaye 2 hafta önce gerçekleşti.kuzenlerim 2 haftada bir bize gelirler 2-3 gün
2628
seks hikayeleri
Münevver Teyze
Selamlar. Ben Kenan.Yeni bir anımla daha birlikteyiz. Bugün sizlere Münevver teyzeyi nasıl siktiğimi anlatıcam. Bundan 3 sene önceydi yaşım 20 idi o z
0
seks hikayeleri
karım uyurken
karım elif yatağa geldimki uyuyor. büyük kalçasını yan yatırmış hemen geceliğini kaldırdım tanına yaklaştım uyanmadı altında kilot yoktu. bi fantazi
9688
seks hikayeleri
TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbul'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
6779
seks hikayeleri
Böyle Ögretmen Her Hekezin Başına
Beyler ben bilecik/bozüyük ilcesinden mesut bir gün evde dogum gunu partisi veriyom herkezi cagırdım ögretmenlerimi felen tüm herkez geldi özlem hoca
8209
seks hikayeleri
ARKADAŞ
|BİR GÜN EVE GİDERKEN HAMZA DİYE BİR ARKADAŞIM VARDI VE SİKERİM SENİ HAA DEDİ BANA TABİ BENDE BEN SENİ SİKERİM DEDİM ODA GEL LEN
1632
seks hikayeleri
O Neydi Bee
Çok azgın bi kızım ama o güne kadar kimseyle öpüşmemiştim bile.sevgilimle cafede buuştuk cafede okolutujakalr vardı. biraz sohbet ettiikk sora öptü be
2159
seks hikayeleri
Yaşlı Rus Bayan
İş icabı Karadeniz ilinden birine 10 günlüğüne gitmiştim. Orada bir otelde kalıyordum. Otelde de yaşlı Rus bir bayan çalışıyordu. Bu otelin temizlik i
3612
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :