Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ablamı kalabalık otobuste sıktım Etiketi


ablamı kalabalık otobuste sıktım ablami_kalabalik_otobuste_siktim_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ablamı Gece Düzdüm
Ablamı Gece Düzdüm Slm ben z.... 180 boyunda esmerim 18 yaşındayım size başımdan geçen bir olayı anlatayım 1 yıl önce saat 12.00 sıralarında ane
9391
seks hikayeleri
Azgın Kadın
selam ben gökhan izmirliyim izmirde oturuyorum busiteyi uzunzamandırtakip ediyordum başımdan geçen bir olayın birtanesini anlatıp sizinle paylaşmakist
1632
seks hikayeleri
Yengem Ve Köpeği
Slm ben hemen hikayaye geçmek istiyorum yengemle aşırı bir şekilde samimiyiz her konuyuda açık konuşuruz evde yalnız olduğundan yanında kalmamı istedi
52293
seks hikayeleri
abim set sikti beni
Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken baş
1984
seks hikayeleri
Oğlumla Hislerimiz
38 yaşında dul bir kadınım,eşim öleli üç sene oldu.Oğlumla beraber yaşıyoruz,eşim öldükten sonra hiçbir erkekle ilişkim olmadı. Oldukça bakımlı,iş güç
12473
seks hikayeleri
bagırtarak siktim
Bu anlatacağım olay, başımdan geçen güzel ve bir o kadarda tahrik edici yaşanmış bir anımdır. Sırdaş bir yapıya sahip olmam başımdan geçen olaylada ya
847
seks hikayeleri
malafatım azap içinde
Merhabalar genc ve hep genc kalanlar,Ben 21 yasinda belcikada yasiyan 1m82 boyunda esmer bir gencim. Sizlere basimdan gecen bir olayi anlatmak istedim
3218
seks hikayeleri
Beni Bagladi
Mrb bn balıkesırden suleyman 18 yaındaım bırgun arkadasım oyun oynamak amcaıylabneı evlerıne cagırdı bende gıttım haftasonu evde yalnızdı oturduk bıl
13732
seks hikayeleri
Kazadan Sonra
Merhaba adım Gökhan ankarada ikamet ediyorum.uzun yıllar yurt dışında çalıştım dansa merak sardığımdan bu yana o kadar çok birlikteliğim olduki. Disko
1601
seks hikayeleri
Olgun Dul..!
Merhabalar, daha önce burda bir kaç hikayem yayımlanmıştı. Hikayelerin ardından oldukça hoş beylerle tanıştım ve evi olan bazılarıyla daha da yakından
7073
seks hikayeleri
Kaynım Bülent,le Sikişiyorum
Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırs
0
seks hikayeleri
Yazlıktaki Hikayem
Merhaba arkadaşlar benim adım Gülşah . Yaşım 28 size 3 sene önce başımdan geçen hikayemi anlatıcam bunu ilk defa burda anlatıyorum . Bursada oturuyoru
4020
seks hikayeleri
KUZENLE MUHTEsEM GECE 2
KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 2 Ben17 yaşında yakışıklı biriyim.Kuzenimde 16 yaşında 90-60-90 yani yaşına göre malları çok güzel.Bu olay tamamen gerçektir.
2844
seks hikayeleri
Dayımın Eşegi
Bi gün köydeyim canım kız sikmek istedi ama dağdaydım ve yanımda bi tek dişi eşek var aşırı derecede zevke gelmiştimve eşek yem yiyodu bi anda eşegin
18740
seks hikayeleri
Çılgın Kaynana
Merhabalar ben Selim, 30 yaşındayım. Evli ve 1 çocuk babasıyım. İzmir’den yazıyorum. Bu çok eski bir hikaye, sitenizi gördükten sonra yazmaya karar ve
7153
seks hikayeleri
Karimi 2 Arkadasima Siktirdim
Karimi 2 Arkadasima Siktirdim Merhaba sayin hikaye net okuyuculari. Simdi size anlatacagim olay bundan 3 ay once yasanmis bir olaydir. Ben 35 yasinda
6737
seks hikayeleri
selmanın ilk sikişi
İş yerimden Dilek isimli arkadaşımla İstanbul’a gitmemiz gerekiyordu. Dilek 150 boylarında esmer minyon bir kadındır. Akşam otobüsünden bilet a
2881
seks hikayeleri
kardeşim bozdu sevgilimde seriye bagladı
Sizlere daha önce erkek kardeşimle yaşamış olduğum ensest hikayemi anlatmıştım şimdi de geçen yıl üniversite de bakireliğimin kaybını anlatıcam Yaz b
3669
seks hikayeleri
almancı bakire güzelle
Geçen hafta benden 3 yaş büyük kuzenim Elif ablayla önce nasıl yakınlaştığımızı, sonra da onu nasıl çatır çatır siktiğimi paylaşmak istiyorum. Benim k
2200
seks hikayeleri
ilgimi çekiyordu
Merhaba benim adım Doğukan yaşım 21 İstanbul’da ikamet etmekteyim. Ama dışarıda üniversite öğrencisiyim başımdan geçen bu olay kısa süre önce gerçekle
10791
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :